Brýle jako módní doplněk

Brýle jako módní doplněk

Brýle už dávno nejsou jen nutnou zrakovou pomůckou a nevzhledným doplňkem. Ba naopak. Zatímco dříve se lidé nošení dioptrických brýlích zuby nehty bránili, dnes ho dokonce vyhledávají. Na trh se tak dostávají také „imitace“ dioptrických brýlí, tedy brýle s průhlednými skly, které však neobsahují žádné dioptrie.

Lidé se brýle zkrátka naučili nosit a dnes tvoří tyto nejen dioptrické pomůcky s obroučkami různých tvarů a barev designový doplněk dámských i pánských šatníků. Tomu odpovídá také nabídka dioptrických obrub, způsob jejich výběru, zkoušení a nákupu, který dnes lidé čím dál častěji podnikají on-line.

Žilka optik studio s.r.o. nabízí dioptrické brýle, ze kterých si vybere doslova každá osobnost. Výběr brýlí by měl podle nich propojit charakter člověka s designem brýlí a vytvořit tak naprosto originální a neotřelý styl každého z nás. Aby nám totiž brýle skutečně sedly, musí doplňovat nejen náš styl oblékání, být v souladu s naším chováním, ale také podtrhovat naši osobnost.

Stejně jako máme na každou příležitost jiné oblečení a jiný účes, není ani od věci mít doma různé brýle. Jiný styl totiž zvolíme k roztrhaným džínům a oversize svetru a jiný na večerní divadelní představení nebo luxusní večírek. Firma Žilka optik proto vyvinul koncept „Desatero tváří osobnosti“, kde si mohou lidé vyzkoušet, jaké brýle jim budou v jakých situacích slušet. Celý koncept vychází z definice introverta a extroverta, kteří jsou dále děleni do dalších emočních rovin zastoupený v designově rozlišných kolekcích. Celým procesem nás provází odborníci, kteří s námi také diskutují styling brýlí na míru naší osobnosti.

Obzvláště v poslední době nahrazuje svérázný ale hravý styl brýlí ve stylu padesátých, šedesátých nebo sedmdesátých let usedlou klasiku úzkých obdélníkových brýlí s kovovými obrubami. Zatímco ještě nedávno se lidé snažili obruby co nejvíce zamaskovat, dnes hrají při celkovém vzhledu brýlí důležitou roli. Obzvláště zmíněný retrostyl dbá na výrazné plastové obruby s většími očnicemi různých barev a tvarů, který dotváří naši celkovou image. V módě dnes už nejsou ani přezdobené stranice, což dává větší šanci vyniknout barvám a specifickým tvarům brýlí.